Jönnek a reklámok a Threadsre – a Meta állítja, ezzel mindenki csak jól jár
Egy rövid, szűk réteget érintő tesztidőszakot követően megkezdi a hirdetések széleskörű bevezetését a Meta legújabb, Threads nevű közösségi oldalán is.
Egy rövid, szűk réteget érintő tesztidőszakot követően megkezdi a hirdetések széleskörű bevezetését a Meta legújabb, Threads nevű közösségi oldalán is.
Maga a platform vezetője erősítette meg, hogy a videók minősége függ azok nézettségétől – ha valami nem annyira népszerű, vagy már nem érdeklődnek iránta az emberek, rosszabb minőségű lesz.
A jövőben nem feltétlenül fogja látni a másik fél, ha ignoráltuk az egyébként megnyitott üzenetét – az Instagram ugyanis a kezünkbe adja a döntést, hogy szeretnénk-e ezt a másik tudtára adni.
Bár korábban úgy tűnt, még sokat kell várni rá, a jelek szerint hamarosan privátban is lehet majd beszélgetni a Threads-en: a közösségi oldalra ugyanis ezt a funkciót is elhozza a Meta.
Több kezdeti hiányosságát is orvosolja hamarosan a Threads nevű új platformjának a Meta, például készül majd egy teljes értékű asztali böngészős változata is a Twitter-rivális oldalnak.
Már nem csak szövegesen lehet kommentelni az Instagram-bejegyzések alatt, amivel egy régi hiányosságát pótolja a platform. Itt vannak a GIF-ek.
A felhasználók régóta nehezményezik, hogy az Instagram már nem egy képmegosztó. Adam Mosseri azonban úgy látja, ebben nincs semmi különös.
Az orosz külügy azzal indokolta a döntést, hogy az amerikai közösségi médiaplatformok felelősek az Ukrajnában terjedő nacionalizmus miatt.
A Facebook szeretné egy helyre terelni azokat a felhasználókat, akik regisztrálnának az Instagramra, de még nem elég idősek ehhez.
Hosszabb távon visszafele sülhetnek el a TikTok betiltását kilátásba helyező amerikai intézkedések. A világ legnagyobb közösségi szolgáltatójánál attól tartanak, ha az Egyesült Államok tényleg betiltja a TikTokot, azzal precedenst teremt, és több ország vezetői gondolkodhatnak el, hogy náluk milyen appokat kellene tiltólistára tenni. És akkor a sok minden miatt problémásnak számító Facebook neve is felmerülhet.
Négy területen is változtatni szeretnének az Instagram működésén, hogy a felhasználókat egyenlően kezelje a rendszer.
A jelenlegi 15 másodperc helyett a jövőben sokkal hosszabb felvételek is elhelyezhetők lesznek a képmegosztó Stories részén. Igaz, némi kompromisszumot le kell nyelniük a felhasználóknak.
Adam Mosseri 2008 óta dolgozik a Facebooknak, a két Instagram-társalapító távozása után a képmegosztó platform irányítása lesz a feladata.